ArmA 3 - Vedlejší Akce

1
Vlákno pro vedlejší akce, toto bylo konkrétně vytvořeno pro mnou vyrobené a následně zeusované akce. Akce jsou více zaměřeny na blbnutí kolem, roleplay a využívání různých assetů hry, které se při normálním hraní buď využívají velmi těžko, nebo se využít vůbec nedají.

#1 - Sobota 06.03.2021 20:00 - The Speech

#2 - Pátek 12.03.2021 20:00 - 13 Hours

#3 - Pátek 19.03.2021 20:00 - Mafioso II

#4 - Pátek 26.03.2021 20:00 - Rolling Thunder

#5 - Sobota 03.04.2021 20:00 - Escape from Cherno

#6 - Pátek 09.04.2021 20:00 - Drassen

#7 - Pátek 16.04.2021 20:00 - Border Patrol

#8 - Pátek 23.04.2021 20:00 - Sabotáž

#9 - Pátek 30.04.2021 20:00 - Silent Assassin

#10 - Pátek 14.05.2021 20:00 - Silent Assassin II

#11 - Pátek 21.05.2021 20:00 - Overlord

#12 - Pátek 28.05.2021 20:00 - The Guardians

#13 - Pátek 04.06.2021 20:00 - The Annihilation

#14 - Pátek 11.06.2021 20:00 - Bushman

#15 - Pátek 18.06.2021 20:00 - The Heist - Prolog

#16 - Pátek 02.07.2021 20:00 - The Heist - Mission 1

#17 - Středa 15.09.2021 20:00 - Interpol

#18 - Sobota 25.09.2021 20:00 - Mad World

#19 - Pátek 01.10.2021 20:00 - DarkSide

#20 - Pátek 29.10.2021 20:00 - The Forest

#21 - Pátek 19.11.2021 20:00 - MAFIA

#22 - Pátek 26.11.2021 20:00 - Green Hell

#23 - Sobota 11.12.2021 20:00 - Operators

#24 - Pátek 17.12.2021 20:00 - Operators II

#25 - Středa 29.12.2021 20:00 - Eldest Son

#26 - Sobota 01.01.2022 20:00 - Kamensk Raid

#27 - Středa 05.01.2022 20:00 - Spindown & Bright Light

#28 - Sobota 08.01.2022 20:00 - Kompas

#29 - Středa 12.01.2022 20:00 - Ashtray III

#30 - Sobota 15.01.2022 20:00 - Polana

#31 - Pátek 28.01.2022 20:00 - GR: Iron Dragon

#32 - Pátek 04.02.2022 20:00 - Desert Devils

#33 - Středa 09.02.2022 20:00 - Desert Devils - Opakování

#34 - Pátek 11.02.2022 20:00 - Desert Devils 2

#35 - Pátek 18.02.2022 20:00 - Desert Devils 3

#36 - Pátek 25.02.2022 20:00 - Daredevils

#37 - Středa 03.08.2022 20:00 - S.T.A.L.K.E.R [1]: Prologue

#38 - Úterý 09.08.2022 20:00 - S.T.A.L.K.E.R [2]: Living Legend
Naposledy upravil(a) Jirka dne neděle 7. 8. 2022 16:38, celkem upraveno 115 x.
Jirka

#1 - The Speech - Debríf

2
TheSpeechThumbnail.jpg
TheSpeechThumbnail.jpg (1.72 MiB) Zobrazeno 8981 x
Don Cr4sh, jeho ochranka a místní policie, spolupracují při odražení útočníků rivala Ruské mafie Provodnikova. Respektive nějak tak to mělo být, nakonec to samozřejmě dopadlo lehce jinak.

Slotování:

INDEPENDENT (Mafie)

Don - Pfc. Cr4sh
Ochranka - Pfc. Dead_Inside
Ochranka - Sfc. Professor
Ochranka - Krklam
Ochranka - Pvt. Haressment

BLUFOR (Policie)

Alfa
Velitel Družstva - Cpt. Mozek
Zdravotník - Pvt. Deynor
Střelec - JohnyCube
Breacher - Zufi

Bravo
Velitel týmu - Pfc. Weorick
Střelec - Sfc. Ace
Střelec - Lucky
Breacher - Pfc. Peter

Charlie
Velitel Družstva - Hootik
Střelec - Cpl. Hokum
Breacher - Sfc. Jack0b
Zdravotník - 2Lt. Vladan

Delta
Velitel Týmu - Pvt. Tomi
Střelec - ChaosMachine
Breacher - Pvt. Semtex

Bratranec Dona (Zeus) - Cpl. Jirka

BRÍFINK BLUFOR:

SITUACE
Sobota 10. Srpna 2019, 12:00
Šéf místní mafie, který byl k naší agentuře velmi velmi štědrý a proto je pro nás velmi váženým člověkem se dnes v poledne chystá provést proslov v Georgetownu k slavnostnímu otevření nového potravinového řetězce Darkoon Wing. Jedná se o první obchodní centrum na Tanoe.
Potíže mu však několik posledních týdnů dělá rivalská mafie Ruského lorda Provodnikova, který přiletěl do Tanoy zbohatnout prodejem drog a zbraní syndikátu. Plete se do kšeftů našemu Donovi, je zde proto velké riziko, že se na proslovu pokusí našeho Dona zavraždit.
Je proto pro nás kriticky důležité na místo dorazit a ujistit se, že jsou do oblasti vpuštěni pouze neozbrojení a nevinní civilisté. Pokud k něčemu dojde, musíme hrozbu eliminovat a Dona uchránit.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Italská Mafie

PŘÁTELSKÉ SÍLY
2 društva policejních jednotek, ochranka našeho Dona. Nezabíjejte nevinné civilisty!

MISE
Don musí přežít za každou cenu! Pokud dokončí proslov, budou to rozhodně bonusové body pro naše oddělení.

PLÁN POSTUPU a INFORMACE
V mapě je černě zaznačené místo výstupu našeho Dona. Jedná se o villu, Don bude provádět proslov z poměrně odhaleného balkonu.
V mapě jsou také vyznačeny 3 kontrolní stanoviště: Jih, Sever a Východ (pouze pokud vás je vyšší počet než 4), rozestavte se na nich a kontrolujte každého přijíždějícího na proslov. Je potřeba také dávat pozor na okolí, jestli se někdo nesnaží stanoviště obejít.
Je-li vás málo, je čistě na velení jak daleko od sebe budete, aby jste byli schopni pokrýt všechny směry. Dá se také domluvit s ochrankou Dona.

TRANSPORT
1x Zdravotnická M113, 2x Offroad, 1x Transportní dodávka s dodatečnými zásobami.

CO JE PODEZŘELÉ
> Ruský přízvuk.
> Jakékoliv střelné zbraně.
> Kdyby se vám cokoliv zdálo divného nebo podezřelého, máte právo osobu zadržet až do konce proslovu.
> Nezadržujte každého koho potkáte, nechceme mít problémy od veřejnosti, že zatýkáme nevinné osoby.

BRÍFINK INDEPENDENT:

SITUACE
Sobota 10. Srpna 2019, 12:00
Váš šéf se dnes po poledni chystá provést proslov v Georgetownu k slavnostnímu otevření nového potravinového řetězce Darkoon Wing. Jedná se o první obchodní centrum na Tanoe.
Máme podplacenou místní policii, která je připravená Dona společně s námi při proslovu chránit.
Potíže nám však několik posledních týdnů dělá rivalská mafie Ruského lorda Provodnikova, který přiletěl do Tanoy zbohatnout prodejem drog a zbraní syndikátu. Plete se do kšeftů našemu Donovi, je zde proto velké riziko, že se na proslovu pokusí našeho Dona zavraždit.
Je proto pro nás kriticky důležité udržet maximální pozornost a při potenciální hrozbě našeho Dona uchránit a odvést do bezpečí.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Italská mafie

PŘÁTELSKÉ SÍLY
2 društva policejních jednotek, Nezabíjejte nevinné civilisty!

MISE
Doražte na místo proslovu a uchraňte Dona.

TRANSPORT
2x obrněné SUV.

INSTRUKCE K PROSLOVU
Je potřeba, aby si Don připravil několikaminutovou řeč (lze improvizovat).
> Uvítání, poděkování, že všichni dorazili.
> Nutné zmínit svého přítele a hlavního manažera obchodu Jirkose. (Na proslov bohužel nemohl dorazit).
> Nutné vychválit svou osobu a kolik úsilí vaší rodinu stálo, než jste toto dokázali.
> Zmínit plány do budoucna na výstavbu dalších obchodů všude po Tanoe.
> Zmínit se o VIP Párty, která bude probíhat zítra v noci ve vaší ville.
> Oznámit, že všechny výtěžky z nákupů první měsíc po otevření obchodu, půjdou na charitu (jakou, to si můžeš sám vybrat / vymyslet).
> Poděkování, rozloučení se.

ADMINISTRACE
Respawn není možný.
Pokud Don zemře, mise je automaticky nesplněna.

Vybavení:
Šéf Mafie - Pistole CZ75 Compact
Ochranka - M4A1 (Apex DLC)
Velitel Družstva - P90, Glock-17
Velitel Týmu - P90, Glock-17
Střelec - P90
Zdravotník - P90
Breacher - AA12

DEBRÍFINK
Georgetown - Proslov
Policie úspěšně zadržela podezřelé osoby, což zdrželo útok na Dona Cr4she.
Ochranka úspěšně ochránila Dona při nástřelu v Georgetownu.

Galili - Únos Bratránka
Policie dorazila na místo jako první a eliminovala většinu nepřátelských sil, v průběhu bohužel zranila bratránka v jednom z domů, který po pár minutách vykrvácel na následky zranění.
Když mafie dorazila na místo, bratránek byl již po smrti. Mafia dostala tajný úkol vyzabíjet policisty.

Do oblasti dorazila ještě jedna dvojice nepřátel, což způsobilo chaos v řadách mafie i policistů.
Policisté poté omylem popravili členy ochranky Dona Cr4she.
Cr4sh se pokusil o pomstu svého bratra, avšak selhal.

Vítězství BLUFOR

Video
Naposledy upravil(a) Jirka dne sobota 1. 5. 2021 20:42, celkem upraveno 1 x.
Jirka

#2 - 13 Hours

3
12032021Thumbnail.jpg
12032021Thumbnail.jpg (1.54 MiB) Zobrazeno 8908 x
Diktátor Hootik, příslušníci PMC a jeho Armáda, spolupracují při odražení africké milice, snažící se o zabití diktátora.
Slotování:

INDEPENDENT (Diktátor + Družstvo PMC)

Diktátor (Art of War DLC) - Hootik

PMC

Alfa
Velitel Družstva - Pfc. Dead_Inside
Kulometčík - Krklam
Střelec - Pvt. Haressment
Zdravotník - Zufi

Bravo
Velitel Týmu - Sfc. Jack0b
Kulometčík - Cpt.Jack
Střelec - Zedtech
Střelec - ChaosMachine

Poznámka: Velitel PMC si v misi zvolí co chce aby jeho střelci byli za roli (granátometčík, raketometčík, ostrostřelec, kulometčík…)

BLUFOR (Armáda - HQ + 2 družstva)

HQ
Velitel - Pfc. Cr4sh
Zdravotník - Pvt. Deynor

Alfa
Velitel Družstva - Cpl. Hokum
Kulometčík - Pfc. Peter
Asistent kulometčíka - Anton_Neuhaus
Zdravotník - Pvt. Hrob

Bravo
Velitel Týmu - Pvt. Sebas
Kulometčík - Lucky
Asistent kulometčíka - Ghostman49
Raketometčík - Cpl. Mucha

Charlie
Velitel Družstva - Pvt. Korfy
Kulometčík -
Asistent kulometčíka -
Zdravotník - Pvt. Tomi

BRÍFINK INDEPENDENT (Diktátor + PMC)

SITUACE
Vůdce místní země si nás najal k jeho ochraně. Každý diktátor má své přátele a nepřátele, to že tento má víc nepřátel než přátel, hraje do kapsy jedině nám. Zaplatil nám každému z nás nemalou částku, jen aby jsme s ním všude chodili a chránili ho.
Ze začátku se to zdálo jako poměrně jednoduchá práce pro veterány jako jsme my. Později jsme však zjistili jaká vyjímečná osobnost tento vůdce je. Vyžívá se v popravování poddaných a u jakékoliv vraždy kterou sám neprovádí chce být osobně. Vydá se proto dnes s námi do boje proti Milici.
Armáda již v tuto chvíli hledá první nepřátelský tábor ve vesnicích východně od naší pozice. Poté co najdou nějaké informace o výskytu hlavního táboru, se s námi přeskupí a společně na něj půjdeme zaútočit.
My mezitím musíme zaručit vůdcovi bezpečí v jeho ville, máme informace o nějakých atentátnících chystajících se dnes zaútočit. V bedně v hlavní místnosti máme připravené nějaké protipěchotní miny, připravíme jim malé překvápko.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Africká milice - jak se oblékají zatím uplně nevíme, zbraně používají stejné jako armáda - sovětské zbraně i technika. Dobře se také poznávají dle toho, že většina z nich jsou černí.

PŘÁTELSKÉ SÍLY
Armáda na východě, Příslušníci PMC ve ville, Diktátor, civilisté.

MISE
> Ochraňte diktátora před atentátníky.
> Spojte se s Armádou a společně zaútočte na hlavní tábor.

PLÁN POSTUPU & INFORMACE
> Poslední slovo ve velení zde má Velitel Družstva PMC. Diktátor může velet pouze své Armádě.
>> DŮLEŽITÉ!: Diktátor má u sebe vysílačku AN/PRC-148 na spojení se s veliteli PMC a také AN/PRC-152, na které se na druhém kanále (2-RADIO) dokáže spojit s Armádou. Tuto vysílačku má pouze on!
>> V hlavní místnosti villy se nachází bedna s ACE Arzenálem, PMC si zde mohou libovolně vybrat z čehokoliv dostupného. Domluvte se však prosím na jednotlivých rolích, ať se nestane že v týmu budou 4 ostrostřelci, nebo 4 kulometčíci a podobně.
> Diktátor má ve svém pokoji také malou bednu s ACE Arzenálem, může si zde vybrat mezi různými obleky, klobouky a sekundárními zbraněmi, může si také dobrat dodatečnou munici. Poté si může vlézt do bedny dolů k PMC a obléct si neprůstřelnou vestu. Nic jiného prosím nebrat!
Dávám Vám velkou svobodu ve výběru výbavy, tak toho prosím nějak kdovíjak nezneužívejte. Po dokončení vybavení, bedna zmizí. Nezapomeňte na miny a noktovizory!

TRANSPORT
2x Obrněné SUV

VŮDCE - HOOTIK
Za Vaše služby platí velmi štědře.
Dokud člověk plní jeho rozkazy, dokáže být velmi mírumilovný.
U lidí co si najímá, se toto bohužel moc často nestává...
U takových lidí se poté doba života rapidně zkracuje.
Naposledy popravil svého sluhu dnes ráno, za to, že ledový čaj co mu přinesl, byl ledový.
Preferuje být u všeho osobně, kór pokud se jedná o zabíjení.
> Zabití našeho vůdce nepřipadá v úvahu! Zdi i stromy zde mají uši, je-li vám život milý, ani o tom nemyslete.

BRÍFINK BLUFOR (Armáda)

SITUACE
Našeho všemocného diktátora se snaží zabít místní milice! Nemáme ponětí co by se jim mohlo na tak laskavém vůdci nelíbit, každopádně je musíme zastavit! Náš vůdce si již najal z tajné služby nějakou ochranku, nějací američtí chlapíci, cojávim. Naším úkolem je dojet do města Balama Kurdi, kde se údajně nachází jeden z tábořišť milice a získat informace o výskytu ostatních táboříšť. Poté se musíme spojit s vůdcem v jeho ville a společně na tábor zaútočit.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Africká milice - nevíme zatím přesně jak jsou na tom s oblečením, ale využívají stejné zbraně jako my.

PŘÁTELSKÉ SÍLY
Armáda, Příslušníci PMC ve ville, Diktátor, civilisté.

MISE
> Lokalizujte dům s informacemi ve městě Balama Kurdi a seberte veškeré dokumenty co zde najdete.
> Přeskupte se s vůdcem a jeho ochrankou v jeho ville.
> Společně vymyslete útok na zbývající tábory.

PLÁN POSTUPU & INFORMACE
> Čistě na velení operace.
> Jakkoliv se nám nemusí zdát spolupráce s Američany, je to pro úspěch této operace nutné.
>> DŮLEŽITÉ!: Velitel HQ a Velitelé družstva mají u sebe vysílačku AN/PRC-152, na které se na druhém kanále (2-RADIO) dokážou spojit s Diktátorem. Velitelé družstva ji klidně mohou odložit do auta, jde jen o to, aby jste spojení měli stále, ikdyž jeden z velitelů zemře.

PALEBNÁ PODPORA & TRANSPORT
2x Vodnik (1x neozbrojený s dodatečnou municí a 1x neozbrojený zdravotnický)
1x Land Rover s M2 a PKP na spolujezdci (uvnitř dodatečné rakety do RPG-7 + 8x raketomet RPG-26)
1x Land Rover s SPG-9
1x M939 (Náklaďák)

VŮDCE - HOOTIK
Dokud člověk plní jeho rozkazy, dokáže být velmi mírumilovný.
U lidí co si najímá, se toto bohužel moc často nestává...
U takových lidí se poté doba života rapidně zkracuje.
Naposledy popravil svého sluhu dnes ráno, za to, že ledový čaj co mu přinesl, byl ledový.
Preferuje být u všeho osobně, kór pokud se jedná o zabíjení.
Budete ho muset v druhé poloviné mise nějak snést. Kdyby to šlo fakt do kritických mezí, můžete zatelefonovat jeho strýčkovi Jirkosovi, ten ho většinou dokáže srovnat do latě.
> Zabití našeho vůdce nepřipadá v úvahu! Zdi i stromy zde mají uši, je-li vám život milý, ani o tom nemyslete.

ADMINISTRACE
> Spektátor je pro dnešní misi vyplý.
> Po úmrtí se vám nabídne respawn v jedné odlehlé vesnici.
> Na místě ode mně (snad po chvíli) dostanete další instrukce.
> Neumírejte prosím schválně, jen aby jste se dozvěděli co to je. První život je vždy ten zábavnější!
> Po úmrtí máte samozřejmě plné právo se odpojit. Avšak mise by neměla trvat déle než do desíti.
>> Pokud budete mít v misi cokoliv technického na zeuse: Zmáčkněte tlačítko Z, nebo prostě napište do globálního chatu, například pokud potřebujete teleportovat při pozdním připojení.

Mise Splněna
Jirka

#3 - Mafioso II

4
Slotování:

Independent - Mafia:

Alfa
Šéf Mafie (Don Deynor) - Pvt. Deynor
Člen Mafie - Krklam
Člen Mafie - Rct. Dokiwan
Člen Mafie (Medik) - Hootik

Bravo
Vedoucí týmu - Pfc. Dead_Inside
Člen Mafie - Pvt. Luckas
Člen Mafie - JohnyCube
Člen Mafie (Breacher) - Pvt. Haressment

Blufor - Policie:

HQ
Velitel
Zdravotník

Alfa
Velitel Družstva - Cpl. Hokum
Střelec - Lucky
Breacher - Matyy
Zdravotník - Zufi

Bravo
Velitel Týmu - Cpl. Amon
Střelec - Blade
Střelec - Pvt. Mr_Preweet
Breacher - Zedtech

Charlie
Velitel Družstva
Střelec
Breacher - 2Lt. Vladan
Zdravotník - Pfc. Weorick

Delta
Velitel Týmu
Střelec
Střelec
Breacher

Echo
Velitel Družstva
Střelec
Breacher
Zdravotník

Foxtrot
Velitel Týmu
Střelec
Střelec
Breacher

Vybavení:
Mafie
Šéf Mafie: MAC-10
Alfa - PP-19 Bizon
Bravo - PP-19 Vityaz
Breacher - SAIGA 12K

Policie
Velitel - MP5, Glock-17
Střelec - MP5
Zdravotník - MP5
Breacher - Benelli M4 (M1014)

Každá ze stran má odlišný brífink a odlišné zadání.
Mise je zeusována.
V misi je zapnutý respawn. Omezeni však budete dostupnými zásobami a vozidly.
Mise opět obsahuje špetku roleplaye a špetku akce.

BRÍFINK INDEPENDENT (Ruská Mafie)

SITUACE
Zabití Dona Cr4she prý nakonec bylo úspěšně, ikdyž ne z naší strany. Doneslo se k nám, od jednoho z policistů, kterému voněly více peníze než životy jeho kolegů, že Dona Cr4she popravili policisté. To zásadně mění situaci, všechny vraždy co jsme spáchali, nyní můžeme lehce svést na místní policii...

V Kotomo máme domluvenou schůzku s naším oblíbeným obchodníkem, který nám pere špinavé peníze již celá léta. Ví o tajném místě, na kterém uschoval většinu nyní již čistých peněz a také důkazů o zabití Dona Cr4she. Musíme za ním zajet a lokaci tohoto místa se dozvědět.

Problémy nám samozřejmě stále dělá místní policie, která našeho obchodníka z něčeho podezřívá, nevědí přesně z čeho, ale můžeme čekat že je tam potkáme. Na nás je jestli se s nimi chceme přímo setkat a z části tím potvrdit že je do naší rodiny namočen. Nebo počkat až odtamtud zmizí, ale riskovat tím, že jim něco o nás řekne...

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Tanojská Mafia zesnulého Dona Cr4she - modré obleky

Policie - máme na ně spojení, třeba se nám podaří s nimi v určité míře spolupracovat, zneužít je, každopádně si musíme hlídat záda, aby nás nějakým způsobem nepodrazili.

PŘÁTELSKÉ SÍLY
Ruská mafie - šedé a černé obleky a civilisté, kteří jsou na naší straně.

MISE
> Dojeďte do města Kotomo a zjistěte lokaci skrýše od obchodníka.
> Dojeďte do skrýše a zajistěte důkazy a peníze.
> Dovezte vše zpět do villy a bezpečně to uschovejte.
> Řiďte se dalšími úkoly, které obdržíte.

TRANSPORT
2x Obrněné SUV

POLICIE
> Naším finálním cílem je samozřejmě nalezení důkazů a svedení všeho na policii.
> Proto je nutné nikoho z policie nezabíjet, hrát si na kamarády.
> Policii bude určitě naše spolupráce podezřelá, je jen na nás aby jsme to nějak uhráli.
> Policie ví že je jejich kolega podrazil a že ho MY někde skrýváme.
> Policie však netuší, že existuje složka s důkazy dokazující jejich vinu.
> Nicméně se před policií opravdu musíme chovat naprosto nevinně, ať už o nás ví cokoliv, bez důkazů jsou nahraní.
>> INFO PRO OBĚ STRANY: Je to boj jak s časem, tak s našimi mozky: Kdo omylem něco prozradí? Kdo šlápne vedle a doplatí na to?

BRÍFINK BLUFOR (Policie)

SITUACE
Jeden z našich řad nás podrazil a to malé nedorozumnění které se stalo mezi námi a donem cr4shem, řekl jak zbytku jeho mafie tak i donovi Deynorovi (ruská mafie), za nemalou odměnu. Nyní je chráněn ruskou mafií na neznámém místě. Největší problém nám nyní dělají důkazy o tom, že jsme dona Cr4she zabili právě my, potulují se někde tady na Tanoe. Z našeho vyšetřování jsme zjistili, že něco by mohl vědět obchodník v městě Kotomo. Zajeďte za ním a dostaňte z něj další informace, ať už jsou jakékoliv.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Tanojská Mafia zesnulého Dona Cr4she - modré obleky

Ruská mafie Dona Deynora - šedé a černé obleky, máme na ně spojení, třeba se nám podaří s nimi v určité míře spolupracovat aby jsme si zachránili vlastní kůži, vyjednávat s ďáblem je však riskantní a měli by jsme si přitom hlídat záda.

PŘÁTELSKÉ SÍLY
Policie, civilisté

MISE
> Dojeďte do města Kotomo a zjistěte další informace od místního obchodníka.
> Řiďte se dalšími rozkazy, které obdržíte.

TRANSPORT
1x Dodávka (s dodatečnými zásobami)
2x neozbrojený offroad
1x Zdravotnická M113

RUSKÁ MAFIE
> Legálně nemáme bohužel žádné důkazy potřebné k jejich zatknutí.
> Ze zkušenosti již víme, že jejich bezdůvodná poprava nám nijak nepomůže, spíše ještě přitíží.
> Je proto nutné, vyhrabat na Dona Deynora něco, co proti němu budeme moct použít.
> Jakmile zaregistrujete jakoukoliv nelegální aktivitu z jeho strany, tajně to vyfoťte / nahrajte konverzaci s ním a okamžitě to zašlete vyššímu velení.
> Dokud tedy nebudeme mít přímý rozkaz z vyššího velení o zatknutí / útoku na Dona Deynora, nemůžeme příliš dělat.
>> INFO PRO OBĚ STRANY: Je to boj jak s časem, tak s našimi mozky: Kdo omylem něco prozradí? Kdo šlápne vedle a doplatí na to?

ADMINISTRACE
>> V misi je zapnutý respawn!
> Kdo zemře, bude mít šanci se respawnout na své počateční pozici s výbavou se kterou zemřel.
>> Stane se-li ten bug co se děl minule, že se mrtvole změní výbava na střelce NATO 2035, nikdo ho prosím neobírejte, dělejte jak kdyby neexistoval.

Mise Splněna
Vítězství BLUFOR
Jirka

#4 - Rolling Thunder

5
107410_screenshots_20210322054851_1.jpg
107410_screenshots_20210322054851_1.jpg (449.94 KiB) Zobrazeno 8706 x
BLUFOR (US Army)
1. Rota

HQ
Velitel - Hootik
Střelec - Pvt. Luckas
Řidič - Pvt. Deynor

1. Četa

Alfa
Velitel - Cpl. Hokum
Střelec - Pfc. Dead_Inside
Řidič - Krklam

Bravo
Velitel - Pfc. Weorick
Střelec - Pvt. Mr_Preweet
Řidič - Rct. Zufi

Charlie
Velitel - Sgt. Ragnos
Střelec - ChaosMachine
Řidič

2. Četa

Delta
Velitel - Sfc. Professor
Střelec - 2Lt. Vladan
Řidič - Pvt. Haressment

Echo
Velitel
Střelec
Řidič

Foxtrot
Velitel
Střelec
Řidič

3. Četa

Golf
Velitel
Střelec
Řidič

Hotel
Velitel
Střelec
Řidič

India
Velitel
Střelec
Řidič

Dostupná vozidla:
10x M1A2 Abrams, TUSK II

Mise je zeusována.
V misi je zapnutý respawn. Omezeni však budete dostupnými prostředky.
Mise tentokrát obsahuje hlavně akci. Případný roleplay je samozřejmě na místě.

Role Nabíječe ztvárňují AI, velitel musí danému AI po nasednutí všech do tanku dát rozkaz k obsazení pozice nabíječe.
Při nízké účasti možnost neslotování Řidiče (opět by ho ztvárnilo AI) - v takovém případě si velitel klasicky přes W/A/S/D koriguje kam má AI jet.

BRÍFINK BLUFOR (US Army)
Obrázek
SITUACE
Začínáte úplně na jihu oblasti v bodě Start.
Vaším cílem je se dostat do FOB Nauzad v bodě Konec.
Než se tam však dostanete, musíte v oblasti vyčistit několik nepřátelských stanovišť.
Tyto stanoviště jsou označena rudými vlajkami.
Cestou se můžete zastavit na dozbrojovacích bodech Alfa a Bravo.
Zároveň tyto body budou sloužit k respawnu.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Tákistánská milice - sovětské zbraně i technika.

PŘÁTELSKÉ SÍLY
Tanková rota US Army, Afghánská Armáda na bodech Alfa a Bravo, možný výskyt civilistů ve městech.

MISE
> Vyčistěte první bod.
> Vyčistěte druhý bod.
> Vyčistěte třetí bod.
> Dostaňte se až do FOB Nauzad.

PLÁN POSTUPU a INFORMACE
> Směr postupu je čistě na HQ.
> Zastavení se v bodech Alfa a Bravo je čistě dobrovolné, neodemknou se vám poté však jako body pro Respawn.
> K dispozici máte celkem 10 tanků, když se neobsadí všechny, zbývající budou vždy k dispozici na nejnovějším respawn bodě.
> Body které máte obsadit jsou těžce obrněné, postupujte na ně systematicky a chytře.

PALEBNÁ PODPORA
10x Tank M1A2 Abrams TUSK II
Pokud umřete tolikrát, že vám dojdou tanky kterými by jste jezdili, je možnost se přidat k lehké pěchotě s lehkými vozidly.

ADMINISTRACE
Respawn bude vždy možný jen na bod Start.
Na bodě start se nachází bedna se špunty do uší, s helmami které máte, je však nebudete potřebovat, slouží hlavně pro pěchotu, která je při každém dalším respawnu ztratí.
Po odemknutí bodů Alfa a/nebo Bravo, se na bodě Start objeví teleportační sloup, z něhož se budete moct na tyto body teleportovat.
Případný pěchotní tým také může sloužit jako mobilní logistika pro tanky.
Střelci a Řidiči jsou schopni opravovat drobné škody na poli. Velitel je schopen v případě potřeby ostatní plně doléčit.

Mise Splněna
Obrázek
Obrázek
Jirka

#5 - Escape from Cherno

6
BLUFOR (BEAR)

Alfa
Velitel družstva - Cpl. Hokum
Kulometčík - Lucky
Asistent kulometčíka - Krklam
Zdravotník - Rct. Zufi

Bravo
Velitel týmu - Sfc. SWIMEN
Kulometčík - Sgt. Zdenek
Asistent kulometčíka - Stano
Ostrostřelec - Pfc. Dead_Inside

Charlie
Velitel družstva - Hootik
Kulometčík - Anton_Neuhaus
Asistent kulometčíka - Pvt. Haressment
Zdravotník - 2Lt. Vladan

Delta
Velitel týmu - Cpl. Amon
Kulometčík - Cpl. Mucha
Asistent kulometčíka - JohnyCube
Ostrostřelec - Joda

Zedtech
Pfc. Cr4sh


Vybavení:
Velitel - AK-74MR (UUK/GP-25) s x2 optikou & Pistole MP-443
Kulometčík - PKP (RIS/B-50/Grip) s kulometnickou MGO optikou & Pistole MP-443
Asistent i Medik - AK-105 (Zenitco/B-33) s x2 optikou
Ostrostřelec - SVDM (NPZ) s 3-12x optikou & Pistole MP-443

Mise je zeusována.
V misi je zapnutý respawn. Respawnutým hráčům však bude odebrána výbava a v misi ztvární jinou důležitou roli.

BRÍFINK BLUFOR (BEAR)

SITUACE
Získejte přísně tajné složky.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Scavengeři (Scavové) - ozbrojení civilisté a bandité, USEC - američtí žoldáci

PŘÁTELSKÉ SÍLY
BEAR - Ruští žoldáci, obchodníci v oblasti.

MISE
> Získejte složky z POI v Zelenogorsku.
> Odevzdejte složky na jihu Černogorsku a vraťte se domů.

PLÁN POSTUPU a INFORMACE
> Do oblasti se dostanete letecky.
> Paradrop z výšky zhruba 1 kilometru severně od Zelenogorsku.
> Odtud budete postupovat pěšky. Pokud najdete pojízdné vozidlo, určitě ho využijte.
> Pokud složky nebudou v Zelenogorsku, je potřeba dojít za Praporem a dozvědět se nějaké informace.
> Od Prapora se také dá kupovat munice a zbraně, nic ale není zadarmo.

PALEBNÁ PODPORA a TRANSPORT
Cokoliv pojízdného najdete v oblasti, můžete použít.

ADMINISTRACE
Respawn je zapnutý.
Respawnutí hráči ztvární nepřátelské USECy.

Mise Splněna
Vítězství BEAR
Jirka

#6 - Drassen

7
BLUFOR (USMC Marpat)

Alfa
Velitel družstva (s podvěsem) - Sfc. Jack0b
Kulometčík - Pvt. Haressment
Asistent kulometčíka - JohnyCube
Zdravotník - 2Lt. Vladan

Bravo
Velitel týmu (bez podvěsu)
Střelec (karabina)
Střelec (samopal)
Ostrostřelec (s optikou)

Charlie
Velitel družstva (s podvěsem) - Pfc. Dead_Inside
Kulometčík - Ghostman49
Asistent kulometčíka - Anton_Neuhaus
Zdravotník - Rct. Zufi

Delta
Velitel týmu (bez podvěsu)
Střelec (karabina)
Střelec (samopal)
Ostrostřelec (s optikou) - Pvt. Luckas

OPFOR (Rusko Flora)

Alfa
Velitel družstva (s podvěsem) - Cpl. Hokum
Kulometčík - Krklam
Asistent kulometčíka - Cpt.Jack
Zdravotník - Pfc. Peter

Bravo
Velitel týmu (bez podvěsu) - Sfc. SWIMEN
Střelec (karabina) - Lucky
Střelec (samopal)
Ostrostřelec (s optikou) - Pvt. Dokiwan

Charlie
Velitel družstva (s podvěsem)
Kulometčík - Tom
Asistent kulometčíka
Zdravotník

Delta
Velitel týmu (bez podvěsu)
Střelec (karabina)
Střelec (samopal)
Ostrostřelec (s optikou) - Pfc. Cr4sh

Mise je zeusována.
V misi je zapnutý respawn. Každá strana je omezena počtem dostupných dopravních prostředků, pokud je ze základny odvezete všechny, budete si pro posily muset na základnu dojíždět.

BRÍFINK

SITUACE
Akce je rozdělena na 2 části: První mise ve větší herní zóně s vozidly a Druhá mise v zástavbě bez vozidel.
Na hraní první mise budete mít 60 až 90 minut.
Na hraní druhé mise budete mít 30 až 60 minut.
Mise je dělena na kola, každé kolo je pouze na jeden život.

BLUFOR (USMC)
USMC Marpat - Hnedá západní kamufláž, zbraně AK, RPK, SA-58

OPFOR (Rusko)
Rusko Flora - Zelená východní kamufláž, zbraně AK, RPK, SVD

MISE
> Najděte notebook s informacemi, stáhněte je a vraťte se na spawn.

PRAVIDLA
>> ZÁKAZ braní nepřátelské výbavy (uniforma, vesta, batoh, helma)
>> ZÁKAZ vstupování do spawnovací zóny nepřítele.
>> Držte se herní oblasti, vyznačené zelenými hranicemi.
>> Střelba je povolená až ve a za vyznačenými barevnými zónami (směrem k obj).

PALEBNÁ PODPORA a TRANSPORT
První mise:
Každá ze stran má k dispozici - 6x náklaďák, 5x lehce obrněné auto, 6x motorka
Pokud si veškeré dopravní prostředky odvezete pryč ze spawnu, musíte buď pěšky, nebo někdo musí pro posily dojíždět.

SPEKTÁTOR
Pro one-life fajnšmekry mise obsahuje virtuální sloty spektátora. Stačí se vrátit zpět do slotování a slotnout se do jednoho ze spektátorů.

Vítězství OPFOR
Jirka

#7 - Border Patrol

8
Obrázek
BLUFOR

HQ
Velitel
Zdravotník

Alfa
Velitel družstva - Pvt. Luckas
Kulometčík - Krklam
Asistent kulometčíka - Zedtech
Zdravotník - Rct. Zufi

Bravo
Velitel týmu - Sgt. Zdenek
Kulometčík - JohnyCube
Asistent kulometčíka - Ghostman49
Raketometčík - Joda

Charlie
Velitel družstva - Pvt. Mr_Preweet
Kulometčík - Anton_Neuhaus
Asistent kulometčíka - Stano
Zdravotník - Pfc. Weorick

Delta
Velitel týmu
Kulometčík
Asistent kulometčíka
Raketometčík - 2Lt. Vladan

Echo
Velitel družstva - V druhé půlce - Pvt. Haressment
Kulometčík - V druhé půlce - Pfc. Dead_Inside
Asistent kulometčíka - V druhé půlce - Sfc. Jack0b
Zdravotník - Tom

Foxtrot
Velitel týmu
Kulometčík
Asistent kulometčíka
Raketometčík

Civilisté
Herec 1 - Pvt. Haressment
Herec 2 - Pfc. Dead_Inside
Herec 3 - Sfc. Jack0b
Herec 4

Nutné je zaslotovat nejméně 2 herce, ostatní 2 se budou slotovat podle celkové účasti hráčů. Důležitější je slotovat BLUFOR.

Mise je zeusována.
V misi je zapnutý respawn.

BRÍFINK

BLUFOR (National Peacekeepers)

SITUACE
Dnes ráno jste byli pověřeni hlídkou na hlavní hranici mezi provincií Botana a jihem. Je na vás koho do Provincie pustíte a koho ne. Dávejte si pozor na případné partyzánské útoky. Partyzánům se rozdělení provincií nelíbí a možná se pokusí hranice zničit.

PŘÁTELSKÉ SÍLY
BLUFOR (National Peacekeepers), civilisté

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Partyzáni (ČdKZ)

MISE
>> Stražte hranice, kontrolujte projíždějící civilisty, podezřelé zatkněte.

FORTIFY TOOL
> Všichni mají u sebe v inventáři kladívko - Fortify Tool.
> Přes ace interakci na sebe můžete stavět různé objekty jako bunkry, zídky atd.
> Každý objekt má nějakou cenu (ta je napsaná v interakci), váš budget je 600$.
> Nepokládejte objekty na cesty a silnice!
> Nepokládejte objekty nesmyslně do sebe!
> Pokud změníte názor o rozpoložení objektů, dají se opět přes ace interakci prodat za stejnou cenu co jste je položili.
> Oblast ve které se dá stavět je omezena! Vyznačeno šedými hranicemi.> Všichni mají u sebe v inventáři kladívko - Fortify Tool.
> Přes ace interakci na sebe můžete stavět různé objekty jako bunkry, zídky atd.
> Každý objekt má nějakou cenu (ta je napsaná v interakci), váš budget je 600$.

> Nepokládejte objekty na cesty a silnice!
> Nepokládejte objekty nesmyslně do sebe!
> Pokud změníte názor o rozpoložení objektů, dají se opět přes ace interakci prodat za stejnou cenu co jste je položili.
> Oblast ve které se dá stavět je omezena! Vyznačeno šedými hranicemi.

PLÁN POSTUPU a INFORMACE
> Hlídejte hlavní hranice, rozpoložení mužů a obran je čistě na velení.
> Pokud je dostatečný počet hráčů, vyšlete jeden nebo dva týmy hlídat hranice na severu.
> V zelené bedně se nachází ACE Arzenál, máte zde k dispozici nekonečno munice do zbraní, medické zásoby, stahovací pásky a granáty.
> Na základně (respawn pozice) je k dispozici zásobovací náklaďák, který se dá využít k doplnění munice v HMMWV s M2.

PALEBNÁ PODPORA a TRANSPORT
Na počáteční pozici:
3x HMMWV (M2)

V základně:
3x URAL
1x HMMWV
1x zásobovací Ural

ADMINISTRACE
> Respawn by měl být konečně opraven, po své smrti se respawnete s původní výbavou, kterou jste dostali uplně na začátku, včetně špuntů do uší.
> Respawn delay je 10 sekund.
> V pozorovacím režimu můžete přepínat mezi hráči šipkami doleva a doprava na klávesnici.
> Pro one-life fajnšmekry je opět k dispozici ACE Spektátor ve Virtuálním slotování.

CIVILISTÉ

SITUACE
Vaším cílem je dostat se přes hlavní hranice na sever do Botany, případně jakýchkoliv ostatních měst a vesnic.

PŘÁTELSKÉ SÍLY
Lze na hranice cestovat ve více lidech s ostatními zaslotovanými civilisty.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Dle vašeho chování buď BLUFOR (hráči), nebo OPFOR (AI).

MISE
> Roleplay a improvizace. Rozveselte den hráčům na hranicích, přístup je čistě na vás.

TECHNICKÉ POZNÁMKY
V případě že budete pušteni přes hranice, dojeďte do nějakého bodu, kde na vás již hráči nebudou mít vizuál, zde vystupte z vozidla a respawněte se.
V případě že vás hráči nepropustí, otočte se a jeďte zpět na počáteční pozici.
V případě že vás hráči zatknou a odvedou do cely, pokud si toho zeus včas nevšimne, pingněte mne přes Z. Já vytvořím kopii vašeho AI, vy se pak můžete respawnout a pokračovat dále.

INFORMACE
> Hráče můžete různě provokovat, avšak je prosím nijakým způsobem nezabíjejte a neničte jejich prostředky.
> Kdybych po vás úmyslně chtěl nějaký sebevražedný nájezd, tak vás o to osobně požádám.
> Jinak máte naprostou volnost v roleplayi, případně šílenější nápady první proberte se zeusem.
> Vozidla vám na přání mohu spawnovat jaká chcete. Na startu se také nachází bedna s ACE Arzenálem plná nejrůznějších civilních assetů, buďte kreativní!

ADMINISTRACE
Respawn je nově nastaven jinak. Měli by jste se respnout s původní výbavou, tzn. v civilním oblečení, bez věcí.
V pozorovacím režimu můžete přepínat mezi hráči šipkami doleva a doprava na klávesnici.
107410_screenshots_20210416221346_1.jpg
107410_screenshots_20210416221346_1.jpg (1.02 MiB) Zobrazeno 8213 x
Mise Splněna
Jirka

#8 - Sabotáž

9
BLUFOR (AČR)

HQ
Velitel
Zdravotník - Rct. Zufi

Alfa
Velitel družstva - Pfc. Dead_Inside
Kulometčík - Pvt. Luckas
Asistent kulometčíka - Krklam
Zdravotník - Pvt. Dokiwan

Bravo
Velitel týmu - Pvt. Adam
Kulometčík
Asistent kulometčíka - Anton_Neuhaus
Raketometčík

Zulu
Velitel - Pfc. Cr4sh
Střelec
Řidič

Zulu je nutné zaslotovat (alespoň jeden člověk).
Mise je zeusována.
V misi je zapnutý respawn.

BRÍFINK (AČR)

SITUACE
Vaše jednotka dnes byla vyslána k získání nepřátelských informací v jednom z více táborů jihovýchodně od La Trinité. Pokud se vám nepodaří najít zde žádné informace, rozhlídněte se po okolí a hledejte známky nepřátelské aktivity. K dispozici máte dnes Zulu.
V zemi momentálně probíhá občanská válka mezi místními silami a partyzány. NATO operuje na ostrové za účelem potlačení této situace. Místní vláda nám po posledních útocích na civilisty dává volnou ruku v eliminaci partyzánských táborů.

NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Partyzáni - sovětské zbraně, zejména pěchota, ale i lehká a těžká ozbrojená technika

PŘÁTELSKÉ SÍLY
AČR, Britská Armáda, civilisté

MISE
> Zkontrolujte pilu jihovýchodně od města La Trinité, hledejte informace - dokumenty, flashky, notebooky, cokoliv co by nám pomohlo najít ostatní tábory.

PLÁN POSTUPU
Čistě na velení operace.

PALEBNÁ PODPORA a TRANSPORT
Zulu si na místě může vybrat mezi: BMP-2, Pandur II, T-72M1 (Najednou v boji, vžy pouze 1 vozidlo).
1x HMMWV (Mk19)
2x HMMWV (M2)
3x neozbrojený HMMMWV

Zulu hrálo s vozidlem Pandur II
Pěchota měla jeden HMMWV s M2
107410_screenshots_20210423223415_1.jpg
107410_screenshots_20210423223415_1.jpg (1.08 MiB) Zobrazeno 7934 x

Mise Splněna
Naposledy upravil(a) Jirka dne sobota 1. 5. 2021 20:40, celkem upraveno 1 x.
Jirka
cron